v.35

ja redan vecka 35 eller radan säger jag tycker att tiden går så enorm sakta just nu... Det är väl tack vare att man lägnat så enorm mycket just nu efter att få hålla den lilla tjejan i mina armar...

Allt trotr jag är klar inför hennes ankomst.. Barnrummet står bara och väntar.. Allt som vi tror behövs är inhandlat bara plastatfrotté kvar att köpa...

Fick igår order av min barnmorska att jag skulle ringa förlossningen ang min smärta jag har haft i 3 veckor i underlivet och i magen,och att jag har haft sammandragningar  så jag ringde och fick en tid i dag fredag den 1/2 kl 14.00 var som tur va en lugn dag uppe på förlossningen så det gick rätt snabbt, va där i från vid kvart över tre.. Och då hade jag haft ett ctg på mig i 20 min, tagit massa blodprover och massa andra prover och gjort en gyn undersökning...
Allt såg bra ut med min lilla bebis, jag hade där emot en infektion i underlivet inte kostigt att jag har haft ont, sa läkaren. Så fick medicin och hoppas att det hjälper denna gång annars skulle ja kontakta dom igen..
Hoppas verkligen att det går över.. är såå jobbigt att ha denna enorma smärta..

image45



image46

Kommentarer
Postat av: Elin

Så fin du är gumman :D

2008-02-08 @ 12:34:45
URL: http://cherribomb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0