depression

vet inte vad det är har vart så här nu väldigt länge tyker inte att nått är roligt, har dålig intällning till allt...Vill inte hitta på med nån.. Vill typ bara va hemma och slappa ligga i söngen titta på tv..
Kan gå ut och gå imellan åt för att få frisk luft eller som man måste göra är ju att åka och handla.. Men det känns inget skoj alls.. Drar ner stämningen hela tiden..

Mogge blir galen på mig,att jag inte vill träffa nån umgås med nån.. Jag kan inte ge nått svar på det men allt känns tråkigt jag känner mig nere..Sitter bara och tänkte på allt.. funderar mycket nu på förlossningen och första tiden hemma men den lille... Nu känns det inte som om att jag har nån ork till nått vill bara sova...Men ändå så längtar jag,,, Det måste va nått fel på mig eller vad är det som håler på att hända...

Så jag vill be om ursäkt till alla mina vänner som inte hör av mig att det är jag som är såå tråkigt just nu har itne ork till nått...usch va tråkig ja är och jag inser det själv me men vet inte vad ja ska göra för att ändra på min inställning.. Åkte te ikano huset härom dagen för det brukar på mig på gott humör och få shoppa lite men jag ville bara hem, handlade inget... Konstigt för att va fia...

Men men hoppas detta går över snart... väldigt snart..

Kommentarer
Postat av: Morbror Nicke

Hejsan Fia, så det är snart dags att kläcka lite. Jag tycker inte du ska ha skyldighet att vara så himla social när det snart e dags att föda. Ta den tid du behöver för diig själv och skit i vad andra tycker. Ta vara på dig bäbisen så att allt kommer att gå bra. Längtar efter att få se det lilla livet. Kramis Nicke. PS: är det nåt så får du jättegärna ringa. atsa på tt ta det lungt du. Kram

2008-01-22 @ 11:31:28
Postat av: kusin mathilda :):)

hejhej fialotta! :) jag tycker inte du ska ha någon skyldighet att bry dig om andra nu när du är gravid. Ta vara på dig själv som Tuwa så går allt finfint :) pusspuss från kussssssssen :D

2008-02-18 @ 18:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0