V.34

Redan vecka 34 eller redan tycker att denna vecan har gått otroligt sakta... Vet inte vad det beror på men kanske för att man längar så grymt mycker nu efter lite värkar...Vill bara klämma ut henne..

Foglossningen har inte blivit bättre om jag säger så blir bara värre och värre,.. Nu har jag värk konstant i rygg,bäcken och hela underlivet,,såå underbart att va gravid..*ler* Det har oxå börjar brännas på husen i över delen på magen väldigt irriterande men hoppas att det går över snart...Nätterna är likadana jag behöver hjälp för att kunda vända på mig och kisspaus varannan timme men har börjat vänja mig nu viss kikkpauserna så det stör mig inte längre..Kan somna som lätt direkt efter..

Har gått upp 13 kg sedan inskrivningen hos BM vet inte om det är mycket eller lite men hoppas inte att jag går upp så speciellt mycket mer.. Men det lär jag göra tror jag..Men men jag är med bebis..*ler*

Min BM sa att hon nu hade lagt sig till rätta och att hon ska nu sparka högre upp i magen, men det vet ifaan om hon har gjort för jag tycker att hon sparkar över allt i magen ,, men vi får se hon sa att hon fortfarande kan flytta sig men till nästa gång vi sak dit så måste hon ligga som hon ska alltså neråt med huvudet och stjärten uppå... Hoppas hon gör det me...

image39



image40

Kommentarer
Postat av: Anette

Åhhh vilken fin magge! Å så fint ni gjort åt lillan...blir nog jättebra...
Kämpa på Fia, du är bäst!
Massor med kramar
Anette

2008-01-22 @ 20:53:35
URL: http://www.cruelcoons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0