Nu är Dopklänningen klar

Äntligen, så är dopklänningen klar... *ler*

Fick nyss ett mail från henne som har sytt den efter Tuwa, så den är special beställd.. En enkel och stilren klänning..

Ville ju ha en egen till henne för att börja med en egen tradition i familjen så nästa barn ska ha den och sedan deras barn, det är så vi har tänkt iallafall.. =)

Älskar verkligen Dopklänningen...


Visst är den fin????


Tycker vi iallafal.. :D hihihill

Köpte igår kläder Tuwis som hon ska ha på sig efter själva dopet en jätte tuff jeans kjol från Polarn o. Pyret, jätte tuff ska bara hitta nån tuff top till me.. hihihi

Inte långt kvar nu till dopet börjar bli lite nervös, fast jag vet inte för vad..Att allt sak gå åt helvete kanske för det gör ju allt annat..

Men solisten är klar så det är skönt, ska beställa maten i början av nästa vecka och även tårtorna, ska sätta mig och vika alla servetter med kommer bli jobbigt men väldigt fint.. *ler*
ååå det är så skoj att alla som fick inbjudningskort kommer så det är skoj..



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå, vilken fin klänning!

2008-07-20 @ 13:13:34
Postat av: Annie

Jätte fin klänning! Gulligt med en familjetradition.

Ni får ha det så kul på dopet, låter trevligt! Det kommer att gå bra-försök att ha kul o inte tänka på allt bara. Vi hörs snart! kram kram

2008-07-22 @ 10:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0