Nu drar vi till Tallboda

Japp denna vecka har vart full späckad,, herregud..Moges ända lediga vecka..

Veckan började med att i måndags så fick vi nycklarna kl; 10.00 åkte och hämtade tapeter som vi beställt ut till Ljungsbro och hämtade lite saker sen till nya lyan och börja måla...
Började måla Tuwis rum, och det vart rosa.. inte lite rosa heller.. *ler*
Sen gav vi oss på vårat sovrum, och det målade vi en gång och Tuwis rum vart vi helt klara med, sen va vi nöjda med den dagen.
Tisdagen började med ett BVC besök för Tuwis har fått utslag underhakan så då fick vi ett recept och så åkte vi och hämtade ut det sen hämtade vi min bror, hamn skulle hjälpa till så åkte vi till lgh och började måla vårat sovrum en gång till sen gav jag mig på köket och Mogge började tapetsera vårat rum, men mitt iallt så saknas det en halv våd så jag och Robin får ta bilen och dra och köpa en rulle till.. 300:- för en rulle och man behöver inte ens en hel våd.. hmmm men men.
Och idag har vi kört lite kartonger och plockat upp lite, vart och slängt lite skräp på tekninska verken, åkt runt och tittat lite på nya gardiner och åkte till Shape och hittade en stor kudde 1m * 1m stor till Tuwis för 99:- BILLIGT eller hur??
Och sedna kl: 18.00 så åkte vi och klippte oss och jag färgade mitt hår oxå måste ju se lite snygga ut till dopet på lördag..  =)

Nää  nu ska ja packa lite igen så ja kommer i säng ,, för imorrn går det stora flyttlasset till TALLBODA Stormvägen 82...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Granne och Välkommen åter till Tallboda! :-D



Förstår om du inte hunnit kolla mailen men jag har mailat angående bokstäverna, men som sagt nu är vi ju grannar så du kan ju titta på dom "live"!

2008-07-30 @ 22:59:16
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0