BF+2

Ja Onsdag den 12/3 och ingen Tuwa hemma med mamma och pappa,,, :( inget skoj.. Går och väntar och väntar!!!

Va i tisdags igår alltså och tog den första sprutan i denna studie jag är med i.. Sprutan va inte så stor så det gjorde inte så ont men det kliade lite efteråt...och jag har blåmärke på magen men det är så det ska va.. Fick oxå lämna ett blodprov, inte ens det gjorde ont igår jag som är så sprut rädd annars..Men frågan är va faan hon uskan gjorde för ja blödde så enorm mycket efteråt, fick byta plåster 2 gånger blödde bara igenom hela tiden och idag är jag helt blå i armvecket.. Men men...
Fick även dra ner byxorna så skulle läkaren känna på min livmodertapp och så här sa hon " nu är jag den första som tar på din bebis" ja kommer in med ett finger och lite till men inte riktigt med två så jag va öppen ca 1,5 cm sa hon.. Känns skönt..

Men har alltså idag gått över tiden 2 dagar, dagaran känns sååå långa just nu.. Hmmm försöker prata lite vett med min lilla dotter att hon ska komma ut nu...

Hade lite sammandragningar i natt mellan 05.00 - 07.00 sen somnade jag om och klockan ringde 07.30 så en halvtimmes sömn inte illa.. :( då va det bara att sätta sig i bilen och upp till US och ta en till spruta..Men det går så snabbt så det gör inget sen åkte vi hem och la oss i soffan och somnade till igen.. *skönt*

Förlåt till alla vill jag säga som skickar mess och frågar hur det går om det har kommit nån bebis.. Hinner typ inte svara,och orkar inte heller, va otrevlig jag verkar.. *ler* Men mobilen har ringt eller pippit stup i ett sedan i måndags, och är det inte mobilen så är det hemtelefon, på facebook, familjeliv eller på msn... Men jag lovar att höra av mig när hon är ute till alla jag känner... JAG LOVAR!!!!!!!

Pöss på er alla

image59


image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0