Varmt!!

Onsdag 28 Maj och det är ett riktigt sommar väder.. Herregud vilken värme... :)   Ä N T L I G E N !!!!!

Vaknade kl 10.00 imorse av min underbara dotter som låg och sparkade på mig och låg och jollrade brevid mig i sängen.,,. så mysigt!!!

Gick upp med ett leende på läpparna bytte blöja klädde på Tuwis myskläder och satte mig i soffan och ammade..Efter det så satte ja Tuwis i babysittern så ja skulle plocka iordning lite för att sedan göra iordning oss och gå ut en sväng men kände helt plötsligt att det började lukta illa och stark,, bekämpningsmedel eller nått.. kollade ut så står det en röd bil som tar bort klottret på husväggen som är precis under Tuwis rumfönster.. Det stank så illa och starkt  så jag började hosta.. Så ja slängde på henne andra kläder och klädde på mig själv och sedan ut i friska luften så fort som möjligt för det gick inte att va inne i lägenheten.. Även att jag hade stäng alla fönster så stank det. Så vi tog en tripp in till stan, skulle ju ändå in en sväng för ja skulle hämta den kruka jag beställde förra veckan till Tuwa från handmålat i stan.. En vit dubbel kruka med en prinssesa på och sedan hennes namn.. Jätte fin vart den..Så bytte gardiner och köpte nya blommer till hennes rum så nu är hennes fönster fint me... *ler*
Men vilka idioter, kan man inte varna hyresgästerna innan man gör nått sådan som stinker!!!!!!!!!!!! I D I O T E R!!!!!

Ska imorrn träffa Gun för att köpa en dop present till Tuwa jag har önskat mig till henne en kista även den från Handmålat där ja köpte krukan som även den är vit och ska stå hennes namn på..Toppen fin...
Tänkte typ nu lägga henns urväxta kläder i den men sedan när hon blir äldre kanske ha leksaker och sådan i.. en toppen present...

Ni som inte vet vad det är för butik ja pratar om här är hemsidan:  http://handmalat.webbsida.com/
Har köpt rätt mcyket där ifrån finns massor fina saker.. Älskar den butiken..!!!

Väntar nu på att Mogge ska komma hem från jobbet ska då åka och handla sedan ska vi klippa oss... jippi!!!

Så Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0