Bättre

Japp nu är det bättre med mig igen.. Fick ju pencillin i lördags och dom här äntligen börjar verka sååå bra..Såå inatt har ja kunnat sova såå skönt vaknade imorse men lite ont i halsen men inget mot vad jag ahr haft kan ja lova.. Så det ser ljust ut... Efter 2 veckor... fyy faaan Hoppas verklgien ingen åker på detta skit alltså..

Men har ju ändå 6 dagar pencillin kur kvar att äta.. men men det är bara att svälja och se glad ut.. usch!!!



Jag har en liten fråga, jag och minb älskling och kommit ifrån varann lite känns det som, eller det har väl på gått ett tag... Hur gör man för att verklgen få tillbaka passionen igen??.. Hemma alltså.. Inte åka väg..
Hur ska vi göra för att få tillbaka nykärs känslor, pirret gnistan.. Att vi älskar varann det är ingen tvekan på, men det där lilla extra.. Det är normalt kasnke att det jämnar ut sig efter 6 år tillsammans..
Vi pratade om det nyss faktiskt, vi vill så gärna att det ska va vi två resten av livet... Men det där lilla extra måste fram iblans.. Går man ner i svackor??Gnistan vart finns den??
Är det nån som är bra på detta..??? Hjälp mig!! ??

På lördag firar vi oxå 2 år förlovning, känns som det va igår vi förlovade oss, tiden går verkligen sååå enormt fort..






Japp oh så blir man 23 på fredag, faaaaan man börjar bli gammal me, hmmm inte bra.. :) Men va då jag kommer ALLTID va yngre än vad Mogge e... !!! hihihihihi



Nää nu stinker det blöjbyte här..
Ha en underbar Tisdag


TV:n bjuder ikväll på för min del:

Kl: 20.00 på TV4: Äntligen Hemma
Kl: 21.00 på Kanal 5: Desperate Housewifes


Puss i ljumsen... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett förhållande har alltid up's & down's. Den som säger något annat ljuger. Jag har aldig träffat ett par ( som hållt ihop länge mer än ca 10 år ) som inte känner av detta.



Man ska se positivt på det hela annars skulle ju inte perioderna när allt är "som på moln" kännas just SÅ BRA om man inte kände annat, eller hur?



Jag brukar tänka på vad min mamma sa till mig när jag var liten och klagade på att jag inte hade det roligt.

"-Roligt och roligt...man behöver inte alltid ha så himla roligt, det är nyttigt att ha lite tråkigt ibland. Klokt sagt enligt mig!



Så länge man vet att man älskar varandra, kommer man alltid tillbaka på ett eller annat sätt. Det kan komma efter något jobbigt eller något bra. Tyvärr tror jag inte att man kan skapa den känslan, eller jo för stunden kanske men inte under längre perioder. Håll ut och försök inte pressa fram något, det vänder när du minst anar det!

Ta hand om varandra!

2008-11-18 @ 20:58:24
Postat av: Sofia

Jag är inget bra på sånt där,

så jag låter det vara :)



Men vad skulle ni göra imorgon?



Kram

2008-11-18 @ 21:46:26
URL: http://fiuten.blogspot.com
Postat av: Mormor

hej gumman.. ni skulle behöva lite tid för er själva tror jag.. en barnledig kväll-natt-dag bara du å mogge..barnvakt är inga problem :) kram te er alla 3 mamma

2008-11-18 @ 23:15:59
Postat av: maria

2008-11-19 @ 09:18:12
Postat av: maria

du 23 är väl inget jag är ju fan snart 24... ;) kram på er och skönt att du är på bättrings väg så att vi kan ses snart

2008-11-19 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0