BÄTTRE

Japp så är det, Tuwis är på bättringsvägen med ögoninfektionen..Sååå skönt... Va på ju BVC i måndags och fick recept på några pippetter som man ska droppa ögonen och det är inte det lättaste kan ja lova.. Herregud.. Hon är ju såå stark oxå, och knipper allt hon kan med ögonen så fort hon ser att man kommer med en pippett... Det är inget skoj att bända upp hennes ögon när hon skriker och gråter, Man lider verkligen med henne.. Usch!! Men det ser iaf ut som att det går åt rätt håll...

Min halsont börjar oxå gå ått bättre håll, men jag ahr fortfarande ont, och nu har Mogge åkt på det oxå så hela familjen Kjellberg/Behrendtz ligger halv krassliga... inget skoj!!

Japp 9 dagar kvar till man blir ett år äldre... Förr när man va yngre så räknade man verkligen ner och längtade till dagen så man fyllde år kom.. Nu vill jag bara att den ska försvinna typ... Känns verkligen att man har blivit äldre och födelsedagarna betyder inte lika mycket längre..

Ja idag är det inte mycket som händer, Mogge ska åka och ta en titt på bilen och jag och Tuwis tar nog en  lång promend så länge...Sen blir det att åka och handla lite.. har sagt nu hela helgn att jag ska baka lite,, Men ej blivit av så idag ska aj ta tag i skaken och baka lite Snickers iaf...Gott... *ler*

Näää nu ska ja hoppa in i duschen, och Tuwis ska sova lite förmiddag...

Ha en toppen Onsdag!




En god bild på vad ja ska baka em/kväll:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur dags ska vi komma på fika :)?

2008-11-12 @ 11:41:03
URL: http://fiuten.blogspot.com
Postat av: Mormor

mmmmm så gott det ser ut.. när ska du göra såna te meeej då?? hihii kramiz

2008-11-12 @ 16:14:22
Postat av: Sofia

hihihi när du köper ingredieser

2008-11-12 @ 20:36:28
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0