Busfabriken

Japp, där va vi idag!!

Skulle ju till Öppna Förskolan, men när jag lurat hit Fia & Ellioth tidigt så när vi kommer bort  till samlan så är det inte idag,.. :( Så då vart det busfabriken istället, och lika skoj va det...

Kommer lite bilder här...


Tuwis busar i Baby hörnan


Ellioth hulligan..*ler* Duktig kille som kryper och ställer sig upp själv


Tuwa & Ellioth på bågen!!!


Tuwis på hajen


Mogge med Tuwa & Ellioth


Tuwa vart lite tjurig mot slutet,bara mamma duger då.. ;)

Nu drar vi till Ljungsbro Mamma "mormor" ringde och sa att hon har köpt nått till Tuwis igen... Hon är inget bortskämd, näää då... :D hiihiih

Höres kanske senare!!

Pöss på er



*ingen komenterar längre :( tråkigt!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad gör jag i Ellioths ansikte på sista kortet :)??



Shit vad det rasslade till med inlägg här nu då:)

Positivt!

2008-11-06 @ 09:39:34
URL: http://fiuten.blogspot.com
Postat av: maria

ha ha f*n va ju med familjen på busfabriken idag syn att vi inte va där samtidigt..allt bra annars kram på er

2008-11-06 @ 20:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0