FÖRLÅT!!!

Ja faan va dålig jag har vart på att blogga på VÄLDIGT länge nu.. Men det har tagit slut, suget... Inget skoj!! Har nästan känns lite jobbigt´..Jag har velat skriva med hjärnan har inte velat, fattar ni??? *ler*

Men här har det nog kanske hänt en del..


I lördags så firade Jag och Mogge att vi vart förlovade i 2 år



I söndags så va min Mor och familj här och firade mig och även min favvis faster Madde... Va jätte mysigt.. min syrra hade då med hennes suer kamera för att fota Tuwis i jul klänning inför julkorten och det va ju lättare sagt än gjort kan ja lova, för la ut lite av hennes julklappar runt henne och det tycker hon va sååå skoj och dom av såå goda.. *ler* lill snurpa..Men Petra fick några bra iaf så idag kom julkorten på posten och jag är sååå nöjd så tack Petra!!

Igår så va Mogge på Akuten med sitt knä det började bar svullna upp under helgen och igår så va det så illa så han kunde inte gå coh det va såå enormt svullet, vi skulle till BVC för 8 månaders kontrollen men Mogge fick ine följa me utan att fick göra ett besö på Akuten men vart hem skickad och fick en tid på Vårdcentralen kl: 14.00 och som vi visste så va det ju vätska i det så han fick tömma som vanligt... Idag är det lite bättre men han haltar!!! :D Men på BVC så gick det toppen bra Tuwa lika duktig varje gång.. Hon vägde mindre än vad vi trodde vi hade sattsat på 11-11,5 kg men hon vägde bara 10.4 kg så hon ahr bara gårr upp 800gram på 2 månader män växt MASSOR på längden hon va nu 1 cm lång så på 2 månader växt 6 cm . .. hihihiih Mammas stora tjeja nu!!!

Va idag på Ikano "ovanligt" hihihi och va innte på Hemtex för att leta julgardiner och vilken lycka dom sålde ut dom ALLA JULGARDINER 50% .... hihihi tänkte ja.. Hittade ett par jätte fina så dom ska ja sy upp imorn och hänga upp till helgen.. *ler*



Imorrn blir det Advent pyssel hemma hos mamma såååå mysigt..

Nää nu är det sängen ska upp tidigt imorrn ska till Öppna förskolan.. ska bli såå skoj va länge sedan vi va där...har ju haft en sjuk månad... hmm inget skoj men men.!!

Så GodNatt på er...



Kommentarer
Postat av: Syster

Det var bara kul att ta kort på Tuwisen . Bara säga till nästa gång :) .. Snart får jag börja ta betalt haha skoja bara :D !! Kram till er

2008-11-26 @ 12:31:11
Postat av: Sofia

HAHAHAHHA du får väl det.. hiii har bet dig ett par gånger nu.. men det blir mcyket bätte kort med din kamera, du som har systemkamera.. Love ya!! pöss syster yster

2008-11-26 @ 12:58:33
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0