FREDAG

Äntligen fredag och IDOL... *ler*

Japp ska nu göra oss iording för att åka och titta på våran tapet som vi har bestämt oss för att ha i köket.. hihihi Det blir en brun metallic tapet skit snygg.... *ler* Vi har ju vitt och turkos nu och vill ha lite mer frg och turkost och brunt är skit snyggt ihop eller hur???

Sen i eftermiddag så bär det av till Vånga där Mogge ska kolla på ett jobb, se om vi hittar dit.. *ler* Mogges lokalsinne är inte det bästa kan ja lova... Skulle vart med igår när vi va på Tornby han parkerade bilen själv för jag gick från Nordik till själva IKEA ist för att packa in unge och vagn och sedan ut med det igen.. Men när vi skulle åka hem, så kom frågan.
.Vart är bilen???? Hmmm Mogge i ett nöt skal....Men men...

Hörde nu att posten kom och såg att mina Oriflame varor har kommit.. hihihi va skoj!!




Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, brunt och turkos är jättesnyggt ihop, själv gillar jag ju limegrönt och brunt som du kanske vet! ;-)



Kul med ny tapet! jag skulle vilja göra en fondvägg i hallen, känner att den behöver piffas upp lite!

2008-11-07 @ 13:15:59
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0