Hatar åka bil

Har precis kommit hem efter en tripp till Torby, skulle igentligen bara till Shape och Nordik men det vart visst oxå IKEA... Där vi va tvugna att handla en ny lampa till fönstret i köket som min katt jävel har haft sönder,, Så får man inte säga men hon är det jag  lovar!!!! Jävlas hela tiden...

Är helt slut efter denna tripp, vet inte vad det har tagit åt Tuwis hon verkligen HATAR att åka bil och vagn..,,, Har aldrig förrut vart några problem, men den senaste veckan.... åååååå det är en riktig pers att sätta i henne i bilbarnstolen hon ställer sig om en ostbåge och bara skriker .... Folk som går förbi tror väl att man gör nått annat som jag aldrig skulle göra... För hon är mitt ALLT!!!!
Men hoppas det lägger av snart!!! 

 Har även vart på Colorama och tittat efter en tapet, jag vill tapetsea en del av köket, i en brun, metallic tapet med nått tukost mönster i... Svårt att försklara!!!
Men men får se vad det blir..



Fortfarande väldigt dåligt med kommentrer, är det INGEN som läser min blogg????? :(


Kommentarer
Postat av: maria

jopp,, ja läser dagligen gumman.. måste ju hålla koll på er, men är väl dålig med inlägg.. lugn hon slutar nog snart leo hade oxå en period men bil stolen,men när han blev lugn där börja någon annan trotts ist :) kram

2008-11-06 @ 20:34:45
Postat av: Frida

Jo, jag! Ska bättra mig?



Läser du min?! ;-P

2008-11-06 @ 21:18:23
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jooo, jag läser ju :)

2008-11-06 @ 21:32:47
URL: http://fiuten.blogspot.com
Postat av: Jennie

jooo jag läser den hela tiden ju=) kram!!

2008-11-06 @ 21:50:07
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: emelie

visste ju int om den ju:) men jo...there u go, i broke the wall for u<3 thihi

2008-11-06 @ 22:15:40
Postat av: Sofia

hahah det är bra att jag vet att folk läser det glädjer mig väldigt mycket!!!!!! Då ska ja fortsätta att skriva...

2008-11-07 @ 22:15:03
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0