Idol Kevin

Japp som vanligt sitter jag klistrad vid tv:n på fredagar kl: 20.00 då är det IDOL... hihihi och ikväll va det Rock tema!! Fyy faaan va skoj...

Trodde faktiskt inte att det skulle bli så bra kvalite som det vart, men va faaan Kevin då är i en helt annan division, du är sååååååå grym!!! Faan va bra han är...
Vinner inte han IDOL ska j bojkotta programmet för framtiden... hhihihiih

Vem tyckte ni va bäst i kväll..????

Håller tummarna på att Alice åker ut ikväll...


Pöss på er så länge


Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller med dej! Kevin är ju skitbra=)

2008-11-07 @ 22:49:08
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag fullkomligt älskar Kevin, han e ju bara för go! Hoppas att Lars åker ut, avskyr honom!

2008-11-07 @ 23:28:32
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com
Postat av: Mormor

ja du gumman vinner inte Kevin så får man bojkotta detta program,, ja tyckte att Anna skulle åka ur i kväll... natti natti puss

2008-11-08 @ 00:10:05
Postat av: Sofia

mm Anna sa vi me eller Alice..!!!! Men men Lars åkte ut,,

2008-11-08 @ 10:18:31
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0