Stackars min lilla prinsessa

Mmmmm stackars min lilla sessa,ögonen blir inte bättre utan taka motsatsen, dom blir bara värre och värre..Nu är hon så svullen så hon är defenetivt inte lik sig själv,,, Man lider så enormt mycket som förälder...
Ögonen varar ju så mycket och så baddar man med ljummet vatten rätt tätt, så hon ska slippa det men då bir hon torr ist så hon är helt röd och svullen och torr och så nu så har on onte me verkar det som för så fort man rör vid ögonen så gråter hon... Mammas lite skrutt... Stackare...

 
En riktig härlig sommar bild på min favvo tjej


Japp och så har det ju vart Fars dag... Kom nyss hem ifrån min älskade pappa,Världens bästa.
Va på blomster torget i Tannefors och köpte ett jätte fin bukett med Callor i... Jätte fin.. Nästa så man vill ha den själv.. hahahaha
Han vart jätte glas, men som han alltid säger... " Du behöver inte köpa massa dyra saker/blommer"  Men det är inget mot vad han har gett mig genom alla år och vad han/dom ger Tuwis... !!!



Jaaaaa imorgon är det den stora dagen,,, hmmm jag är nervös,, vet inte hur ja ska klara detta... Usch!! Ska på arbets intervju på Pc City .. . . Håll tummarna för mig snälla.... :)
Ska nu måla naglarna och noppra ögon brynna, så  man är fräsch imorrn...
Hoppas oxå att mitt halsont har gått över me....

Så pöss på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0