Tränat

hahahah ja det är sant... Fia har börjat träna... helt otroligt eller hur!! ?? hihih

Vart: Simhallen och det är skit skoj..

Idag vart det ett pass på gymet med Fia & Fanny..
15 minuter på crossen ( 2,5 km) Jävligt nöjd med det faktiskt för att va första gången... Har inte tränat på 3 år så det känns bra..
Körde oxå, mage, ben och sedan "Plankan" åå fyy faaaaan säger ja bara den va puuuh jobbig... kändes som ja höll på att dö... :) hihihi Men men skönt och ÄNTLIGEN har kommit igång.. Så är jävligt sugen på att köra ett pass imorgon me, men själv isåfall...Vi får se...
Har precis slängt i mig en god kyckling sallad.. mmm gott..!!!

Nää ska väl hoppa in i duschen och sedan krypa ner vid min karl...

Pössar från mig till er


Kommentarer
Postat av: Martina

Alltid skönt att komma igång med träningen efter att man inte har tränat på evigheter. Men shit vilken träningsvärk du kommer ha ;)

2008-11-28 @ 11:05:03
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0