Varför just ja!! ??

Faaaaan , , ,  Varfö just jag..Sitter nu här på hallgolvet och skriver i min kära blogg, känns te som jag vet vem ja ska prata med annars.. Har bloggen blivit en bästa vän, kan det va så illa...?? Kan ligga på nätterna och fundera ocg vakn och helt plötsligt bara tänka för mig själv " det där måste ja skriva i bloggen" Kommer bloggen va våra nya bästa vänner som vi berättar allt för.. Vi biktar oss, skriver när det är jobbigt, när vi har funderingar, när vi är glada när det har hänt nått när det är nått man ska hylla...Ja det kanske är så, vad vet jag..Världen börjar bara se konstigare och konstigare ut, inget är sig likt längre...

Mamma och Leffan va här ikväll och hälsade på och visade upp sin nya bil, en Audi A6 1,8 T jätte fin... Fick lite julpynt oxå en välkommen snägubbe som ska stå utanför dörren sedan, och Tuwa fick en snögubbe me men lååånga ben som nu sitter på hennes hylla i hennes rum.Tack så jätte mycket, dom va jätte fina,



Ni undrar varför ja sitter här på mitt hallgolv när klcokan är 03.45, jag har inte sovit nått nästan hittills av natten min hals, faaaan den gör så enormt ont, det känns verkligen som att det svullnar igen, får lite svårt att andas, och denna jävla värk.Fattar vart dett virus har kommit ifrån.. Mamma & Leffan har legat i samma för ett par veckor sedan men jag va inte där då.. Mitt har nu hållt på i en vecka och inte visat en tendens på att bli bättre utan bara raka motsatsen käkar panodl var fjärde timme för att ja övehuvudtaget ska kunna leva ett normalt liv.. Mamma låg i 3 veckor med hals ont.. Ärligt talat jag vet inte om ja kommer att klara 3 veckor av denna smärta... Ja gråter mig till söms, ja gråter när ja ska äta, börjar får riktigt ont i magen av alla dessa panodil och halstabletter och Zyx... Min lever lär inte se bra ut... För det gör u ont i öronen me...Allt på en och samma gång...Men så får man ju för faaan inte hjälp på Vårdcentralen det dom sa va bara att fortsätt som du har gjort så lägger det sig efter som... Nu va det en halvtimme sedan jag tog dom sista panodilen och den hjälper inget längre.. Va fann gör man.. Nån som har ett förslag!!! ???????
Vet inte om det hjälper att kontakta VC igen och säga att det bara blir värre och värre så kanske man kan få nått annat smärtstillande...
Jag är sååå trött men så fort jag lägger mig ner så gör det så ont så jag vet inte vart ja ska ta vägen, jag önskar inte ens min värsta fiende detta och då gör det ont kan ja lova!!!!

Varför kan man bara inte få va frisk och må bra??
Ligger det en förbannelse över oss eller?


Men får väl gå in till mina favoriter som ligger och sover i sängen och försöka iaf.. Håll tummarna för att ja kan somna..

Godnatt

Kl: 03.54



Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, krypa på dig stackare!

2008-11-15 @ 11:26:33
URL: http://fiuten.blogspot.com
Postat av: Anonym

Prova att byta smärtlindring?? något som du inte ätit förut. Det brukar ibland kunna ha en bättre effekt för de verkar på olika sätt.. Fråga på apoteket. Dom ska vara duktiga på det där

2008-11-15 @ 14:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0