Vad säger ni???

Det är en person som har komenterat ett x antal gånger här på min blogg nag att jag va på sexparty:

Första inlägget ja fick låter så här:

Postat av: Maria

Är det sexpartyt du menar eller? Hur spännande sexliv har man som småbarnsförälder på en skala?...

Och jag och en annan person har svarat:

Bra!!!

Och andra inläget:

Postat av: Maria

Haha, kul att ni inbillar er det. Då kan det inte ha varit så bra innan.


Är det avundsjuka eller vad är det denna msk vill få fram???

Men ni småbarnsföräldrar vad säger NI,, är eran nuvarande sexliv bra eller uselt?? Skillnad sedan innan??

Kan man inte ha ett bra sexliv för att man är småbarnsförälder???

Ja, jag vet inte vad, men en sak vet jag att mitt sexliv är jävligt bra!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vad har den där människan för fel?



Vi har tom mycket bättre sex nu än innan vi fick barn!

2008-10-26 @ 19:22:55
URL: http://fiuten.blogspot.com
Postat av: Sofia

mm jag vet... konstig msk!!! va bara tvungen och skriva om det... ahahhah!! mmmm sexlivet ändras inte nått speciellt bra för att man har fått barn, eller hur?? vet inte vart hon har fått det ifrån???

2008-10-26 @ 19:53:15
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alla mamma-bloggar man läser handlar till 50% om mammornas kroppar och hur missnöjda de är med dem, ex. vikt, hängtuttar och slapp hud. vilket inte är ngt man förknippar med självförtroende i sängen. Bara en tanke. Och sluta vara så barnsliga och tagga till så fort man säger nåt. Diskutera gärna, men som en vuxen och inte som en 14-åring.

2008-10-26 @ 20:52:56
Postat av: Frida

I många förhållanden får ju sexlivet sig en törn i samband med att man får barn, det är ju en enorm omställning i livet och tidsbristen och tröttheten är oftast mycket påtaglig.



Men det är väl som med allt annat, olika från person till person (i det här fallet förhållanden) - kanske blir det sämre, oförändrat eller bättre. Det blir ju lite vad man gör det till1 ;-)

2008-10-26 @ 22:04:35
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vårat sexliv är precis som innan, kanske tom bättre nu! :)

2008-10-27 @ 13:11:22
Postat av: Kina

Alla mamma-bloggar.......vad jag kan läsa så är det ju du som är barnslig. Det här hade väl ingenting med hängtuttar och slapp hud att göra??? Utan det var väl sexleksaker de skulle kolla på?? Du behöver ju inte komma med sura kommentarer, frågar du shyssta frågor får du shyssta svar. Så enkelt är det.

2008-10-27 @ 19:12:18
Postat av: Anonym

sexlivet kanske blir lite mer planerat för dem som har fler små barn... men det behöver ju inte innebära att det blir sämre för den sakens skull. Efter att man varit gravida ihop och gått igenom förlossning osv kan man känna ännu mer samhörighet med sin partner, som gör sexlivet mer betydelsefullt. Som i mitt fall... vill inte dömma Maria, men hon har troligtvis svårt att få barn, är ofrivilligt singel eller så är de något annat som VI har som hon inte har, vi får hålla tummarna för att hon får det, så hon slipper ägna sin meningslösa tid på att leta fel hos andra...

2008-11-04 @ 19:53:31
Postat av: Elliots moster

Jag har 2 barn och vill bara säga att sexlivet ofta är vad man gör det till!!! Och jag tror att de som klagar kanske skulle gå på sex party...? Få lite nya "movs" så att säga. /marielle

2008-11-05 @ 11:15:54
Postat av: Sofia

hahaha Tack alla ni som har svarat!!!

2008-11-05 @ 23:16:32
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0