Dimmig onsdag

Sitter nu här och tittar på mitt underverk som ligger och sover hon är såååå himla underbar..Helt perfekt!!! Kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar denna lilla tös!!!! Hon är min älskade dotter...
Hur kan jag bidragit till en sådan underbar,vacker mysigt barn!!! Är sååå stolt att hon är min dotter!!


Ska idag till BVC nu kl:11.00 på läkarundersökning se hur det går ha rinte vart några problem innan och hoppas att allt ser bra ut nu me.. Sen ska vi en sväng till Fia & Ellioth och busa och sdna kl: 18.00 så blir dett frissan.. Skönt och klippa sig.

Näää nu vaknade min sötis så bästa att hämta henne...

Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0