Jag lever.. :)

Hahahahah jag lever *ler*  vet inte ens om det är någon som läser min blogg men skönt och skriva lite iaf.. Men har inte bloggat på ett tag som ni har märkt kanske för ni som läser regelbundet men det har hänt massor som vanligt..

Ja igentligen vad är det som har hänt, vi har köpt ny vagn en babytravel sittvagn, Tuwis ville ju promt sitta nu när hon kan själv vill inte ligga så när hon satt i liggvagnen så va det nära att hon ramla ut för hon hängde sig ut över kanten, väldigt otäkt tyckte ja så då vart det snabbt en tripp till Babyproffsen och köpa en ny.. Är lite halv nöjda med den men men den funkar.. *ler*  Den har svängbara hjul fram så det är sköntmne den är sååååå trög..

Ja mer då, vi har vart i Nkpg och fotat Tuwis hon vart rädd för fotografen men med mamma bakom som viftar med hennes favvo anka så blir vi glada och skrattar och sprattlar för fullt så hoppas på några bra kort iaf, får hem dom i veckan nu.. Så vi håller tumarna... =)

Vi ska sälja liggvagnen, den ligger på blocket just nu, ska komma ett par nu vid 19,30 och ska kolla på den så vi får se om dom tar hem den, känns lite jobbigt faktiskt.. Tuwas första vagn, där låg hon på sin första promenad, när hon va nyfödd ååå är lite känslosamt tycker ja, kanske är lite larvig men men kan ju inte ha två vagnar om ja så helst skulle vilja.. Men får se om vi blir av med den snart och om ja fäller en tår som ja tror ja kommer göra..  :S

Har i dag vart på BVC och tagit andra vaccinationen på Tuwa och det gick bra som vanligt jag gick ut men Mogge va kvar i rummet med Tuwa.. =) Men hon sa inte ett ljud när som stack in nålarna men när dom drar ut dom hihhi-.. Och hon har ännu inte fått nån feber som tur e...

Nää sak nu sätta mig i soffan och vänta på att paret ska komma och titta på vagnen.. Kommer lite kort på min lilla sessa..

Och GRATTIS Johanna & Wille som den 25:e Augusti fick sina 2 underbare flickor...


 
Fått paket av Morfar & Gun

 
Vi har lekt med Fia & Ellioth

 
I Mc Donalds i NKPG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0