Onsdag

Dagen började underbart, min älskade dotter låg imellan mig och min man imorse för att ja bärde över henne till våran säng i natt.. Vaknade av att hon låg och tittade på mig och pillade i mitt ansikte.. Och när ja tittade upp så fick jag världens bästa leende, kan det bli bättre??

Sen va det upp och hoppa frukost va nästa för 9.30 så skulle pappa/morfar komma och hämta oss för vi ska åka och fotografera Tuwa hos Fotofoket.. Skit skoj!!!
Fick Tuwa att somna en kort stund vid 9.00 för att hon skulle va ganska pigg iaf vid fotograferingen.

Möttes av en kalas bra fotograf Johnny Henestål på fotofolken och han är underbar med barn.. Tuwa va lättare att ta kort på än vad jag trodde.. Lite svår flörtad  ibörjan men sen släppte hon loss.. =) Och vilka bilder... Herregud.!!!! Kommer bli är i alla..!!! hihihi

Sen hem och vila en stund efter en jobbig timme hos Johnny,, Men sen bar det av till US till kk-mottagningen IGEN .. =( Har skit ont i magen fortfarande efter att jag fått spiralen insatt för 2 veckor sedan. Har så ont att jag tar värktabletter, och så ska det ju inte va..
Så  14.00 så kom mamma/ mormor och hämtade oss och skjutsade upp oss och hon tog hand om Tuwa så länge.. Och på kk-mottagningen så fick jag ju det beskedet som ja mistänkte, en ordentlig livmoders infektion...  =( Så pencellin 2 olika sorter för 2 olika infektioner.. Och svin dyrt vart det... hmmmmm

Hem och fika mamma/mormor hade köpt goda bakelser, inte bra inte bra... =) Va sött och sliskit... Sen vart det en tur och i lekparken och busa lite... Pappa Morgn va me..!!!! Hihihih Vi åkte ruschkana gungade och lekte i sanden lite... Sååå skönt och va ute... Lite bilder kommer från US och från lekstunden...

Nu blir det lite mat sedan IDOL!!!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0