Utmanad


Jag har blivit utmanad av Sofia ( fiuten)

Så här nu kör vi!
Reglerna:
* Svara på alla frågor
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Ofta Potatis och nått

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Är det hos nån ja känner väl så hjälper jag gärna till men annars tar ja min talltik sen sitter jag nog!

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Har ju bärbar, så vart som men oftast i soffan eller i hallen.

4. Köper du ofta Triss?
Nej, aldrig, men klagar när ansra vinner stora summor

5 . Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Har bara vart utomlands en gångoch det va underbart i Tunisien

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Toon Disney, Disney chanel


Jag utmanar: Jennie, Sara, Gina, Lina


Kommentarer
Postat av: Jennie

vad ska jag göra?? =)

2008-09-22 @ 11:30:06
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0