Bye Bye

Japp nu när som så pallar vi oss till dagis båda ja & Mogge ska va med idag fram till lunch ca för sedan sticker ja eller Mogge ska skjutsa mig till stan för ja börjar skolan idag.. :) Känns väldigt konstigt kan ja lova... Släppa alla kontroll över tuwis till dagis bara så där.. Det har ja väldigt svårt att gilla men det kommer nog gå bra.. Denna vecka blir ju korta dagar till en början för henne

Mogge och Tuwis kommer sedan och hämtar mig på stan för att sedan dra till IKEA och inhandla skrivbort och sedan Elgiganten för att köpta skrivare... Så ja kan få min plugg hörna.. :) Hihihi

Nehe nu drar vi
Ha en toppen Måndag ni me.. :)

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tjhooooo Vad kul för dig!!

Hur har det gått? Hur känns det? Jag tror på dig!

KRAMAR

2009-08-17 @ 14:03:41
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0