Trevlig Fredag

Japp kvällen igår gick så snabbt... Vi va bjudna hem till Mia, Jimmy och Leo... Vi kom dit vid 17.30 .. Köpte med oss en fin blomma som tack och inflyttningspresent eller liknande.. :) En rosa Hibiskus vart det...

När vi anlände så vart det ett varv i huset och det händer saker för fullt.. Snart så bor ni där och det kommer bli toppen fint...

Grillen tändes och potatisen flög in i ugnen och när Mia gjorde sallad satt två små trollungar brevis och kikade in majsen.. Både Leo och Tuwa älska majs.. :) Till slut så fick dom en varsin sked med majs.. : hihihi Gullungar...

Maten va toppen god och man vart proppmätt,, Tack Tack.. Tuwa åt jätte bra tog till och med två portioner... Duktigt flicka men mitt under maten så satte Tuwa sin fina sida till hon gjorde nr 2.. hihihi  Och Leo bytte blöja.. :) Men lite hjälpt.. hhihihi

Mycket tjatter och bus vart det, vi åkte hem runt 22 och Tuwa somnade inte i bilen.. Chockerande... Hon höll sig vaken hela vägen hem och ville inte riktigt sova då heller utan det tog nog ytterligare 40 min innan hon somnade.. Skruttungen...

Men Tack snälla ni för gårdagen det va super trevligt, hoppas vi gör om det snart.. :)




Tuwa lånar Leos väska.. ;)



Leo hjälper Tuwa med väskan



Majsomanerna.. :)



Pussas.. :)



Middagen serverad





Gullunge.. :)



Mammas sessa



Mia, Leo, Ja och Tuwis



Mogge, Tuwis, Jimmy och Leo





Va hemma hos Ankan och hämtade mina hjärtan som Ulrika har gjort och så här vart Tuwas hjärta



Är super nöjd




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har startat upp en ny blogg!

Jag skriver om mitt liv, intressen, mode, media & mycket mer!

Titta gärna in :)

2009-08-01 @ 13:05:16
URL: http://misswivel.blogg.se/
Postat av: ♥ulrika♥

vad roligt att du blev nöjd!

2009-08-03 @ 14:44:59
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0