Verkligheten

Japp nu är den verkligen här.. Uach va hemskt..  Nää men det går rätt bra, Man känner verkligen att man har blivit lite osocial under denna tid,, Det ända man pratar om är Barn, Barn och åter barn.. :) Men det är härligt...
Morgonen så va ju Mogge med tll dagis.. Vi hann inte mer än dit så skulle vi typ lämna henne.. Vi va men på fruktstunden och sedan sa vi Hejdå.. Det gjorde ont i mamma hjärtat.. Men hon grät inte som tur va.. Vi va borta i ca 1 timme lite drygt och på den timmen så tog vi bilen ner till OnOff och inhandlade oss en skrivare/scanner och kopiator... En Hp (vit) Jätte fin.. Och sedan åkte vi tillbaka.. När vi kom in så satt hon där med både napp & snutt.. Hon hade blivit lite ledsen.. Men typ ca 45 min efter vi hade gått och det hade gått över snabbt.. Men hon va snabb upp i knät på mig kan ja lova.. :) Sen så åt vi lunch där med henne.. Kyckling gryta och ris.. Det va mumma.. Och sedan somnade hon coh vi fick väcka henne när vi skulle åka, Då hade hon sovit i ca 1h 20 min längst hittlills.. Men iaf då skjutsade Mogge och Tuwis mig till skolan.. Ska ja va ärlig så va ja inte ett dugg nervös.. Skönt.. Ja gick dit me ett leende på läpparna.. Det va massa folk redan där när ja kom.. Men hittade en tjej direkt som ja kunde prata lite me hon hade oxå en dotter fast på 2 år.. Vi kommer läsa vissa ämnen ihop.. Skoj!! Vi va där på Upprop/info mellan 13.30-15.00.. Det vart massa Info och ett schema men bara 1 månad frammåt.. Men fick lite mer klarhet i vad det är ja ska läsa och när ja börjar och så... Lärarna verkar toppen bra.. Unga och trevliga.. Så fick ett bra första intryck.. Tummen upp för det... Efter infot så vart det ett varv på stan va bara tvungen att inhandla en kalender.. Sen kom min fina familj och hämtade mig.. Så vart det Tornby och tog lite mat på IKEA resturangen.. Köttbullar.. :) Mumma... Vi köpte ett skrivbort och ett dokument ställ eller vad man säger.. Så här sitter ja nu vid mitt nya kontor.. Eller  vad man ska säga... Men mitt fina skrivbort och skrivare.. Toppen bra. Ända nackdelen är att vi får ha det i sovrummet så det blir inte så vackert och lite trångt men men så får det va ett tag fram över.. Kommer stänga dörren in hit när man ska ta hem folk..Hihihi

Imorrn ska vi lämna Tuwis längre stund sj på dagis från 8.30 - 12.30 ca eller ja hämtar henne sovandes.. Och då ska ja bara mysa me henne.. Har verkligen saknat henne idag.. Ja har inte haft den tiden me henne som ja är van vid... Mys bebis... Imorrn ska vi oxå hem till Annie , Netta och lille Elliot bliv bjudn på middag.. trevligt.. Ska bli riktigt skoj va SÅÅÅÅ länge sedan man träffade dom.. Får inte gå så här länge eller hur Annie??

Nää ska nanna nu så ja orkar morgondagen..

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0