Vilken härlig dag

Ja denna dag har gått såå himla snabbt och vart helt perfekt.. Känns om att det skulle kunna va min dag men det är det inte.. Det är älsklingens dag.. :)

Jag pluggade genom hela fm Jag hann inte så mycket som jag hade planerat kan ja lova.. Pluggandet tog längre tid än planerat,, Men huvudsaken är att ja hinner med det och att det blir bra.. Så ja hann läsa igenom och anteckna lite från en lag iaf.. HsL- Lafen... Hälsa- och sjukvårds lagen.. Väldigt intressant lag må ja säga.. Mycket text på konstigt språk men ja tog mig igenom och fann det intressant.. Så det är ett pluss.. Men hoppas att nått av det fastnade.. Så nu har ja bara 3 olika lagar kvar att käpa mig igenom innan måndag.. :S Ska lägga mig och läsa igenom nån av dom nu i kväll tänkte ja så ja kan njuta av ett glas vin imorrn med gott samvete... Ska nämligen över till grannen och fixa naglarna, snacka skit och ta ett glas vin.. trevligt.. SKönt och komma och göra nått med vännerna.. :)

Hämtade Tuwis på dagis idag vid 13.. Hon hade bara gråtit just när ja lämnade henne sen hade det gått kalas bra.. Både ätit och sovit bra.. :) Och hade gjort nr 2 lagom när ja kom så fick jobb  omg.. hihihi När ja klev in vart hon glad såklart.. Men ville inte gå hem riktigt utan skulle visa massa saker och dansa lite.. :) Mammas sessa.!! :) <3 Sen vart det att byta blöja och i vagnen och promenix upp till centrum.. Packetet från Living and Room hade kommit (inrednings partyt) Dom ja beställde... Hihihi  Va skapligt nyfiken.. Och paketet va inte litet kan ja lova.. Tur att Mogge slutade tidigt i dag så han fick stanna i centrum på vägen hem och hämta upp oss och paketet... :) Väl hemma så va det bara att försöka hinna me och mysa och busa med snuttis.. samtidigt skulle ja baka tårta men Tuwis hjälpte självklart till.. :) Och Mogge duscha under tiden...Hann inte baka muffins tyvärr men det funkade iaf. Tuwa hoppade ner i badkaret hos pappa så ja kunde göra klart samt plocka lite i lgh... Och öppna mitt stora packet... hihihi Ja beställde ju en stor lycka och smycken till ljus.,, Ååå shit va fint allt va.. Värt varenda krona.. :) Lycktan står nu i hallen med ett ljus tänt i och lyser sååå fint.. :)

Kl. 17 så knackade det på dörren då va det först Mogges mormor & morfar sen kom hans bror me tjej och sist hans mamma och syster.. Vi fikade och snackade gojja.. Kollade lite på fridrotten... Tuwa va på bus humör så hon va såå varm så svetten rann om henne... Och däckade vid 19.20 ca ... Och nu sitter ja här och Mogge framför Fridrotten.. iof så ser ja på det me samtiigt... Höjdhopps finalen är ju.. Kom igen Linus.. :)

Imorrn så ska vi en snabbis på stan innan folket kommer, Mogge ska byta T-shirten han fick av mig till en stl mindre och ja ska kolla kapphal efter en skjorta till mig och kläder till Tuwis.. Är ju 25% rabatt på allt.. :)

Sen så kommer Fia, Mange och Ellioth och ska äta lite tårta och barnen får busa och mamma, leffan och petra kommer och firar Mogge... Skojsigt.. Ja Petra få sakern aja har köpt till min systerson Charlie... hihih Kan ni förstå ja ska bli Moster och Tuwa ska få sin första kusin.. Sjukt...:) Hihih

Ja ja nu ska ja mysa med födelsedagsbarnet som ja tror har haft en kalas bra dag.. Han vart iaf as glad över presenterna han fick utav mig och Tuwis.. För det hade han önskat sig.. :) Så det glädje mig.. :) Älskar dig Mogge...

PS: Längtar tills nästa helg då vi firar 7 år tillsammans och vi ska på spa och ut och äta...


Ena tårtan men glömde ta kort på den när florsockret va på, men men god va den.. :)


Min fina lyckta är såå nöjd.. :)



Min finaste tjej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0