Jullov..

Jaha,vad gör man på sitt jullov..för det e det jag har nu fram till den 11:e januari...på ett sätt skönt men ja kommer bli sååå rastlös..iof spär Tuwis hemma på heltid me från o me den 21:e december o sedan fram till den 11:e januari..vill inte ha henne på dagis r vi är lediga ..konstigt isf..tycker ja..vissa har ju det..jaja.. Hade ju i dag slut prov i medicin kursen, har ju pluggat som en tok..men ja vart lite besviken på provet, tycker att det va lite lätt..ja kunde alla frågor...skrev utförligt på dom frågorna ja verkligen kunde mycket om och domsom ja inte kunde allt omskrev ja typ bara fakta,så läraren tyckte ja va svår att sätta ett bra betyg på..så fick inte ett betyg på provet i dag men fick iaf veta att ja e minst godkänd och det e ja nöjd me..ja behöver inte göra om det...en lättnad.. Lönns tråkigt o inte träffa alla i skolan nu på över en månad,men Kim o ja kommer " hoppas" ja träffas iaf?eller hur Kim..? Kl:14.00 så va ja barnvakt till lilla elton 1 månad..Fia skulle till tandläkaren me ellioth,han har slagit av sin tand lillen..allt gick jätte bra inga bekymmer han va så belåten..lilla pluggen..men ja fick byta en överfull b-blöja..shit men detgick bra..man e ju inte så van att byta på så små.hihi vi bjöd även Fia o ellioth på pasta o köttfärssås ,vet att Fia gillar min köttfärssås skarp..efter middagen då åkte Fia i kids vidare ovi åkte en sväng till jula mogge skulle köpa en verktygslåda..vart även ett varv på toy 'r'us o skopunkten innan hemgång... Och nu ligger vi i sängen ,tuwis ska till dagis imorrn mellan 9-14,30 .. Nää ska krypa nära karln.. Godnatt mina vänner

Kommentarer
Postat av: Annie

Skönt att provet gick bra o härligt med lite jullov! Men du...det är dåligt med röster på våra husbyggen tycker jag;-) kraaaam

2009-12-08 @ 14:25:34
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0