Kväller...

Äntligen kväll...skönt och få sova:) efter jag va o hämta tuwa på dagis så gick vi en sväng i spåret"skogen" hon ville inte hem o i te ja heller..Skönt att va ute lite kanna lova..men det va kallt ka. Ja lova brrr.. Tuwis ville inte gå så långt så vi bek av hemmåt efter ca 30 min ..men dom 30 min va sköna... Väl hemma så hände det inte mycket,lite plock som alltid ..ja fick oxå idag mina efter längtade julkort så ja satte ig o skrev adress på alla det e ett rejält gäng me julkort vi skaskicka iår...shit...ja tycker det e skoj..på em när mogge kom hem så bardetavtill maxi, vi sket i Coop för denna gång ..träffade Tina o robin där skoj...vi sprang även på bin,min bror..tuwis vart så lycklig. Sa hela tiden bin,men hon vart lite blyg robin hade en kompis me sig..sen resan hem så lät orden..mamma bin e där...ä bin mamma.. Hon älskar verkligen sin morbror ..så skoj o se dom två tillsammans.. Nähe dax att släcka lampan,skola imorrn men ändrad tid..ja går 12,30-15.00 så tuwis börjar inte pådagis förens kl: 10.30..skönt så vi kan ha en mys morgon .. Nattis mina vänner //pössar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0