Byrå

Vi har länge velat ha en ny byrå till hallen på övervåningen en svart har vi kommit på för vi ska ha svart vitt i hallen uppe och ljusgrått och svart i hallen på nedervåningen... Har ju bytt ut hatt hyllan där nere mot en svart lack hylla och sedan satt svarta konsoller under så den ska tåla lite tyngd och 4 st hyll krokar.. Vart skit snyggt är nöjda och även inköpt ett svart skoställ... Låter väl bra.. :)  Vi har ju en mörkgrått golv till.. Han ni föreställa er ?? hiih Svårt kan ja tänka mig.. Mig vi tror att det kommer bli grymt snyggt...

Så idag ska vi till IKEA enh snabbis och inhandla en byrå det blir en "KULLEN" byrå svart... Ni får kort på det senare i em/kväll...

Ja just det i em så kommer familj Netzell/ Jigerstörm ( Annie, Fredrik och lilla Ellie... Mys.. Ska bli riktigt skoj och se dom...

Näää nu ska ja hoppa in i duschen mednas Tuttis tittat på  Nalle Puh

Ha en bra tisdag...

PS: Vad tyckte ni om sänsongspremiären av Lipstick Jungel???  - Timmen bara sprang framm hmmm skulle kunna ha ett Lipstick Jungel matathon.. Älskar den serien...


Sådan byrå blir det..



Kommentarer
Postat av: annaelisabeth - 17år och snart mamma

tacktack :]



gud vilken söt liten dotter ni har :)

2009-07-07 @ 19:35:34
URL: http://enliitenpavag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0