Dålig uppdatering

Jaja ja vet, idag har det vart riktigt dåligt med inlägg här men ibland så har man ingen lust att skriva nått..

Igår somnade ja i mogges famn i soffan vid 21.15 va såå trött.. och fick sova ostört ända till 7.45 i morse.. Tuwa har nu sovit hela veckan i sin egna säng.. Såå skönt men ändå saknar man henne imellan åt brevid sig..Det är lixom lite tomt...
Idag har Tuwis vart på dagis mellan 9-14,30.. När jag hämtade henne så va dom ute dom hade ätit mellis ute me, varm chocklad och det va nytt för Tuwis,, Men hon gillade det..

Dagen här hemma har vart lugn kan ja lova,  jag har bakat bullar,, denna gång vart dom inte så små som sisst utan rätt stora,, Men såååååå goda.. :D Lina och Lill Theo ringde och frågade om dom fick komma förbi och det fick dom så klart.. Sååå stor han har blivit den lilla sötisen... Såå go och han ler och pratar... Gullunge.. och spyr.. :D hihihi men det ska dom.. Gullunge där.. Dom kom lagom när ja skulle skicka in första plåten me bullar i  ungnen så lina fick färska kanelbullar.. Inte illa.. :D

Mogge kom sedan hem och det vart lasagne idag och sedan bad för dotter o karl.. Och nu sover lilla och ja o mogge slappar framför TV:n och väntar på att Mammas Pojkar ska börja..  Sedan Vad blir det för mat..

Imorrn e vi lediga tuwis me.. Så vi ska baka lite mer inför helgen så vi får gäster pga min födelsedag... Usch ett år äldre.. Kan fylla 25 ist för då ska ja ha party... :D
Imorrn så kommer familj Eklöf/haglund och ja mysa lite framför idol... Skojsigt.. Förra helgen så dom skulle komma så födde dom ju barn ist.. :) hiihih En underbar liten Elton..

Magen har börjat igen... :( Inget skoj så fort ja slutade med medicinen förra lördagen så började det lite smått, har haft ett ordetligt anfall och har små känningar hela tiden, magen är svullen som om ja skulle kunna föda vilken dag som helst... :( inget skoj.. orkar inte detta... Usch.. Och så ska ja behöva leva med detta skit hela mitt jäkla liv.. Känns så piss.. Usch.. Det är jobbigt, vill inte.. Kan inte göra nått åt det... Det är orättvist... varför just ja. och varför just nu... Tänker på denna jäkla sjukdom hela tiden kan inte släppa det ur huvudet.. tror inte ja riktigt har accepterat det.. Att jag inte e frisk,,, Utan har en kronisk tarm sjukdom... Usch nää måste sluta prata om det tårarna bara rinner....


Nää ska va lite social nu

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0