Moster Fia

Japp nu har ja blivit moster... :) Och Tuwis har fått sin första kusin.. :)

Satt me Petra igår och klockade hennes värkar.. va ca 3 min mellan dom.. Då ja började prata me henne vid 22.00 tiden så va det ca 7hade  min mellan.. På 1,5 timme så skönk det till 3 min imellan.. Hon hade smärta i ryggen.. Hjälpte henne en del.. Bad henne ringa fl vid ca 00.30 dom sa kom upp om du vill.. Dom åkte upp och Bm tog hål på hinnorna pga att dom va lite osäkra.. Så hon kom in vid 01.00 ca honnorna drogt ca 02.. Sen kom han inte förens 7.41 imorse.. Ja messade henne vid 6.45 imorse och frågade om det kommit nån bebbe för ja hade inte hört nått sen dom åkte upp. Men då låg hon ju och krysta hihihi

Så idag den 23:e November kl: 07.41 så kom lilla Charlie till världen eller lilla och lilla...

Han vägde: 4070 gram och va 54 cm lång

Grattis Petra och Martin

*kommer bild på sötisen senare*



stork_delivering_its_a_boy_hg_clr.gif jess baby image by finding_ac

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0