Återbesök

Ja idag va ja på återbesök på Mag & Tarm.. KL. 13 skulle ja va där, kom in straxt efter.. Fick fylla i ett par formulär ang min sjukdom., hur jag har mått den senaste veckan osv.. Och denna veckan har ju det vart ett rent helvete med andra ord,,, I måndags va ja ju hemma från praktiken pga smärta och diareér... Men har även haft flera gånger i veckan men inte så illa så ja har behövt va hemma..

Läkaren va jätte bra, men fick beskedet att jag KAN ha en till tarm sjukdom.. Inget skoj kan ja lova. Så dom ska (läkarna) ska ha ett möte med speciallister ang mig, Ska gå igenom alla bilder och prover från enoskopin ja gjorde när ja låg inne.. Hon undersökte min magen och det gjorde sååå himla fucking ont.. När hon tröck på min högra sida av magen så bara strålade det ut värkar, smärta i ryggen på vänster sida.. Så ja ska få göra en ny magnetröntgen snart och ska ha telefon kontakt med läkaren, redan nästa vecka.. Fick ta massa nya blod prover.. 7 olika rör... Men det gick bra även att jag är sprut rädd.. Men ja börjar vänja mig... Så det va det beskedet ja fick idag, inget skoj men vad ska man göra. Bara försöka se det positiva i det... Och bara hoppas att jag ändå kan leva ett så normalt liv som möjligt..

Tuwa har idag lärt sig att säga sitt egna namn...
Hon säger Tua... Hihihihi

Så himla skoj, det händer verkligen nya saker varje dag... Mammas stora tjeja

Måste oxå säga att nu ska ja ÄNTLIGEN börja med mitt körkort.. :) Redan va.. hahahhaha På lördag ska ja på handledarutbilning och det är Fia som ska övningsköra med mig... Papper om körkortstillstånd är inskickat ... Skoj!!! Så akta er på vägarna..hihihihhihih Skämt...

Nää nu ska ja återgå till tv:n

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0