Onsdag = Skola

Japp onsdag igen, känns så konstigt att jag har vart hemma i 2 dagar.. Inte van längre.. :)
Hihi idag har jag och Tuwis haft en riktigt mys morgon vi låg i sängen ända till 8.30 och bara myste och busa och hade bompa på i bakrunden.. :) Helt underbart... :) Och hon säger ju nu me. Mamma , mysa!! :) Sååå söt... Kärleken till henne är obeskrivlig...
Sen vart det upp och hoppa och äta frukost båda magarna kurrade, Tuwis åt en stor skål med start och mjölk och en macka.. Inte illa.. :) Duktigt tjeja.. Sen var det lite mer mys och bus vi satte oss på hennes rum och målade.. Det älskar hon verkligen.. Sen va det tajm för dagis och ut i det fina höst vädret.. :)

Tuwis fick åka vagn till dagis idag pallade inte att knalla slomotion.. :) hihiih Det va inte skoj på dagis idag hon grät... Inget skoj och lämna henne då men hoppas det blir bättre snart igen.. Är nog bara en svacka hon e.. Peppar Peppar...

Nää nu ska ja äta lite lunch sedan skola...
Ha en bra dag

http://passopp.blogg.se/images/2007/h_st05_036_1187772110_1269478.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0