Saknaden

Japp nu är ja äntligen hemma igen, har vart full rulle idag kan aj lova.. Vart ju en underbar morgon tillsammans med min fina och underbara dotter.. Lämnade henne på dagis vid 10.45 och Mogge kom och hämtade henne vid 16.45 och då är hon sist kvart.. Stackart liten tjej, eller.?? Ja får lite dåligt samvete för det... Vet inte varför hon va ju inte så många timmar på dagig med allra sist kvar.. Det är inte skoj.. Usch.. Men dom va ute när Mogge kom men inga vantar hade hon på sig.. Jävlgt dålig stil.. Hon va svin kall och Mogge frågade varför hon inte hade det för hon va såå kall.. Ja, dagisfröken att hon har ju fått suttit och värmt hennes händer ett tag nu.. Medans det ligger 3 olika par vantar i alla olika tjocklekar på hennes plats... Ja fattar inte hur dom tänkter.. Mogge sa att det tog låång tid innan hon fick bra värme i dom igen.. Och hon e inte den som är så kalla så.. Väldigt dåligt så det ska ja nämna  imorrn när ja lämnar henne... Det tycker ja är SVIN viktigt, är barnen ute och det är kallt och det finns vantar så finns det ingen ursäkt att dom inte har dom på dig... Eller hur, eller har ja fel??
Köpte nya vantar till henne i dag, faan tar dom om hon inte använder dom.. Och sedan detta VARFÖR händer dom in regnkläder i torkskåpet.. Ja fattar inget.. Måste ta upp det me.. Idiotiskt..

Ja ja, jobbat har ja me hunnit me, jobbigt va det det började ju hagla mitt i passet när vi cycklade det gjorde ont kan ja lova.. AJ aj aj, Och vet inte hur många gånger idag jag har hållt på att ramla så amn kan va säker på att Tuwa och ja är släkt/familj.. Lika klumpiga.. :) hihiiihhh
Usch har inte sett henne sedan 10.45 och ja SAKNAR henne så enormt mycket nu.. Skulle kunna gå in och hämta henne och lägga henne hos mig bara för att ja vill ha henne nära.... åååå va ja saknar henne... Ska gå in  och titta till henne snart innan ja lägger mig och ja vet att ja kommer få tårar i ögonen.. Får ja alltid när ja saknar henne och sedan ser henne... Och imorrn kommer ja me inte se henne mycket på morgonen när ja ska lämna henne på dagis ..6.45.. och sedan inget mer ... Shit va ont det kommer göra.. För ja börjar ju 7.30 och slutr 14.30 och sedan hem och dusch och göra mig fin för sen kommer brudarna och hämtar mig starxt efter 17.. Så Tuwis är inte hemma för att ja just ska hinna.. Och sen drar vi till Cloetta Center och äter god mat och Laidies Night... Jippi. SKoj... Peppar Peppar att min mage är bra tills dess.. har haft stora problem idag med den.. Smärtan som växer och andra symptom me.. Så den är inte bra.. Hatar denna förbannade sjukdom.. Förstör allt.. Usch!!! Hoppas ja får sova inatt me har tagit tabletter nu så hoppas på det.. :) Håll tummarna..

Hinner nog inte blogga imorrn tyvärr... Så ha en toppen Natt och en toppen Fredag

http://metrobloggen.se/UserFiles/18.26551/Image/bab.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Sofie W

Men va fan är det för personal? Okej att man kan "glömma" ta på vantar, men när din lilla tussa är iskalla om händerna så kollar man väl facket eter vantar?? Gud va dåligt!! Skäll på dom!!



KRAMAR Sofie

2009-10-02 @ 11:38:04
Postat av: josefine

vill se ditt hår nu när du har löshåret i :)

kram, gillar verkligen din blogg

2009-10-03 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0