Tisdag

Japp idag va det tydligen tisdag och ja jobbar mellan 13.30-21.00.. Usch va segt och ja missar Desperat Housewifs.... Inget skoj allt.. Hmm men hoppas det går i repris nån som vet när??? Så meddela mig snälla.. :D

Har lämnat Tuwis på dagis nu och idag va inte pussen så viktigt hon va messt intresserad utav alla barn.. :) hihi sötis där.. :)
I natt har hon sovit hela natten vaknade av Mogge imorse vid 6.20.. Av att ha höll på i köket.. Så då bar han in henne till mig så låg vi och myste i sängen och kollade bompa fram till 8 ca.. Sen upp och äta frukost.. Och massa bus, eller massa och massa vart lite slappis framför dumburken och ja vattnade blommorna och möblerade om mina orkideér... Och Tuwa såg hur ja gjorde så hon skulle hjälpa mamma.. Gick och tof blommor från fönstrena och flyttade till annat fönster.. hihihi Mammas egna blomster tjeja.. :)

annars händer det inte så mycket här när ja ska jobba.. :) Men vi får se vad som händer på jobbet ikväll.. :D

Höres imorrn pöss på er

Grattis Kim ( Kimberly) som idag fyller 24 år



http://www.blomsterlandet.se/commonfiles/files/1132.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Reprisen går på lördagar eller söndagar... kolla på tv.nu =)

Hoppas du mår bra och att magen reder sig. Och att det inte är en allvarligt tarmsjukdom.

Puss på dig och familjen

2009-10-13 @ 23:47:49
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html



..med chans att vinna ett "vinterpaket", värde 500kr!



=)

2009-10-14 @ 12:16:45
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0