Torsdag

Shit har verkligen glömt bort hur trött man blir när man jobbar.. Jag och Mogge gick och la oss redan vid 22 igår och somnade som stockar...Skönt.. :)

Idag har jag haft en mys morgon med min älskade och underbaraste dotter, hon vaknade när Mogge gick imorse vid 6 så då ville inte hon somna om kan ja lova, så Tv:n åkte på ja låg oh halv sov och Tuwa kollade Bompa.. Skönt... Klockan gick fört helt plötsligt va hon 8... Kände att magen kurrade lit men oxå att jag hade smärta igen... Så upp och ta medicin slänga i Tuwis lite frukost och sedan slappna av eller försöka iaf.. Så vi la oss i sängen en stund till och bara busa och myste med Tv:n på i bakgrunden.. Såå underbart och ha en hel morgon så med henne.. Känns som ja aldrig ser henne längre, när ja jobbar som ja gör.. Men iaf.. !0.45 lämnade ja henne på dagis och inga problem idag heller bara kom och gav mig en puss för det är viktigt har ja märkt annars går det inte.. En puss och sean ses i imorrn eller em och bye bye så går hon med ett leende och man ser att hon älskar att va där, det är såååå skönt.. :)

Jag har slumrat lite nu me efter dagis lämnandet ska ner till Tornby en sväng me Fia innan ja jobbar, ska byta 2 par jeans till Tuwis... och köpa buss kort sen jobba 16-21.. Imorrn 7.30-15.30 och sedan Laidies Night.. hihihihi skoj

Nehe dax att göra iordnign soig Fia kommer snart..

Ha en toppen torsdag

Pössar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0