Första passet avklarat

Nu är ja äntligen hemkommen efter mitt första APU pass, det vart vart skoj och väldigt omväxlande må ja säga.. Och riktigt trevlig personal..

Det har vart fullt ös hela tiden kan ja lova dessa timmar har bara sprungit iväg.. shot vad fort det har gått... Men nu ska ja krypa ner i sängen och vila ögonen ett par timmar ska upp och jobba igen börjar 7.30 imorrn.. Så upp vid 6 minst.. Saknar Tuwis redan MASSOR,, Har inte sett henne sedan 10.45 idag... Lääääängde sedan, Va inne och pussa på henne och hur mycket ja älskar henne... Och tårarna kom direkt.. men nu är verkligheten här.. Så här kommer det va ett tag nu ... Ja jobbar och Mogge jobbar.. Så det kommer bli tuffa tider på dagis men vi löser det på bästa sätt.. Vissa dagar kan bli låånga men vissa lagom.. Hoppas hon inte tar skada av det bara...

Näähe ögonen går i kors.. Blir en låång dag imorrn me.. Först jobba sedan hem och förbereda inför smyckespartyt.. Skoj att så många kommer... :)

Godnatt Mina Vänner


http://www.commentsyard.com/graphics/good-night/good-night60.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det här kommer ni klara av hur bra som helst!! Det är jag säker på.



Ta hand om er gumman. PÖSS

2009-09-29 @ 21:31:27
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0