Fredag... Jippi

Japp fredag har det hunnit blivit... Och jag är ledig. lör,sön,mån,tis och ons... Gött... Har ett arbete att göra som ja nästan är klar me en fråga kvar och renskrivning.. Såå lång ledig och ja vet att ja kommer bli rastlös.. Men måndag är ju Mogge hemme me så då kommer vi nog hitta på nått skoj hela familjen... Tisdag så kommer min lillasyster Petra hit och ska busa med oss och onsdag kommer fia & ellioth och busar samt äter lunch med oss, trevlig va,,

I morse så ringde klockan 6.20 men ja låg och drog mig till halv 7... Ja va ensam att gå upp både karl och dotter låg och snarka som aldrig förr... Vid 7 kom Mogge upp men åkte lite fort igen.. Och Tuwa fick ja typ väcka vid 7.20.. Hon ville inte vakna.. hihihi Men sen väl uppe så fick vi slänga i oss frukost.. På me kläder och sedan iväg till dagis.. Hon skulle va där 8.00 och va där straxt innan min buss till skolan går 8.12 så det tajmar perfekt.. :)

I skolan så hade vi MSK = Människan Socialt och Kulturellt.. Idag va det lite genomgång och även prat om hälsa i olika kulturer och vi började lite att prata och tittade på en film om Genus... Älskar verkligen denna kurs, den är rolig och intressant synd att den snart är slut redan.. Den 16 september så ska vi ha Muntlig eximenation..Lite nervit är det.. Fick oxå idag tillbaka våra inlämnings uppgifter som vi lämnade förra veckan.. Uppg. 1 och ja har vart såå nervös inför betygen men jag fick VG... Jippi Va duktig ja e..  :) Vart riktigt stolt...

Ikväll blir det slapp och bara mys imorrn Husbyfjöl marken...

Ha en toppen kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0