Äntligen fredag..

Ja fredag redan, natten va ganska orolig för Tuwas del, vet inte om det är så att hon drömer massa igen.. Hon gråter imellan åt även att hon sover.. Inget skoj..

Imorse ringde klockan 05.30 då va ja trött kan ja lova... Fy farao,,, Men det va bara att kliva upp.. Varken Mogge eller Tuwis vakna när ja gick upp.. kl. 06.20 så gick bussen... va ett zombi när ja gick till bussen... Men ja höll mig vaken.. Prisa gud för radio i mobilen..:D Tummen upp för det!!!!!!!!

Va inne på jobbet vid 7.00 och dagen började med en kaffe för det hann ja ju inte hemma, efter det så va det bara att köra igång och väcka dom äldre..
Dagen har flytit på bra idag, och för varje dag så känns det lättare och roligare.. Idag har ja även fått va ssk ett tag för att kolla och lära mig.. Det va riktigt skoj..

Mogge & Tuwis kom och hämtade mig, Tuwis sov då men hon vart glad när hon vakna och fick se mig.. :D Underbart och se..!!! Mammas solstråle...

På em så har vi lagat lite mat, idag blev det hemmagjorda hamburgare det va riktigt gott ja va så hungrig, man e ju inte van att jobba som ja gör nu... Men det ska gå.. :D

Ja har suttut och scrappat lite nu på kvällen medans Mogge & Tuwis bada, sedan hade vi lite fredags mys i soffan med en film... Lilla sjöljungfrun 2.... Lite gotte .. Tuwa gillade det skarps...

Nu e det så ska det låta sedan tror ja att ja kommer somna eller iaf efter solsidan... Så trött e ja..
Imorrn ska vi till Lina och fira henne som imorgon blir 25 år... Hipp Hipp Hurra.. :D

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0