Lördag

Jaha lördag redan då, Mogge är och jobbar denna helg, ja jobbade förra...

Varken min huvudvärk lr yrseln är borta.. Huvudvärken e värre...Inget värka hjälpa heller..:(

Jag o Tuwis sitter inne i detta fina väder, kollar på film..Men beror på att mitt huvud e inte som det ska...Blää..

Idag kommer ju Petra, Charlie och Martin, Marton kommer iof senare.. Jag hade ju tänkt att vi skulle gå en runda på bröllopsmässan. Men ja pallar inte med detta huvud... Såå tråkigt. Och så iof skulle ja vilja att Mogge va me..Men hoppas det kommer fler... :) Hoppas!!

Ikväll ska vi grilla, toppen väder för det, Petra, Charlie och Martin e kvar o  grillar me oss.. Trevligt!!

Annars händer det inte mycket idag, ta det så lugnt som möjligt och hoppas på att huvudvärken släpper, Mogge jobbar ju imorrn me.. :( och nästa lördag me..

Näähe ska slappa lite, syster kommer om ett tag..

Ha en bra lördag

Pöss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0