Onsdag

Ja onsdag, känns som ja skriver samma sak varje dag..

Idag hämtade jag Tuwis på dagis, det va inte igår kändes det som.. Hon vart överlycklig över att se mig.. Vi gick hem och bara myste hon och jag.. Underbart!!
Mogge va hemma vid 18.40 tiden, nästan vid läggdax för tuwis.. Men får umgås me pappa lite imorrn innan dagis,, mogge jobbar 10-19 imorrn så Tuwis börjar dagis 9.30.. Skönt för henne..

Imorrn sista dagen ja jobbar för denna vecka, känns skönt. jag är ganska utkörd just nu, börjat 6.45 3 dagar på rad och då går ja upp vid straxt efter 5.. Man blir ganska trött.. Men jobbet är ju såååå roligt.. Storm trivs..:D

Imorrn hämtar ja ju Tuwis me, mys.. Kommer va ute och busa bara hon och ja... Ha lite mys på kvällen kanske för fredag är vi alla 3 lediga..
Då är det valborg.. Då kommer Annie, Fredrik och Ellie.. Vi ska grilla, kanske kolla brasa beror på kidsen och ja och annie ska dricka lite..:D Mumma..:D
Vi firade valborg me dom förra året me men då va Ellie bara ett par veckor gammal.. Plutten!! Japp, en rolig och mysig tradition som nyår, Annie..!!!

Nää ska kolla klart på fuskbyggarna sedan lägger ja mig och sover.. Ögonen går i kors..

Nattis på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0