Onsdag

Ja Onsdag idag, skönt...

Morgonen va såååååå seg kan ja lova er, Shit,, trodde aldrig ja skulle komma upp ur sängen kl:05.00... Även att det är ljusare på morgonen nu.. Men det va tungt speciellt när man har två som ligger och snarkar som stockar brevid.. Men men, ja kom upp och iväg till jobbet..

Bara för att man jobbade kort dag 7-12 så mellan 10-12 gick tiden såå sakta.. Vi är ju typ 3 st vårdare som arbetar så det går ju mycket snabbare.. Så idag vart det mycket städ, tvätt på schemat..
Kl: 12 så sa ja hejdå med ett leende det va sool ute, ja hann me bussen 12.02 men missade precis Tallboda bussen :( så ja gick ett varv på H&M tills nästa buss, och hittade massa fint både till Tuwis och till mig.. :D hihih

När ja kom till dagis och skulle hämta Tuwis så mötes ja av ett lapp där det står Magsjuka igen, 3 nya fall ett senast imorse... Ja gråter.. Hoppas vi slipper undan.. Håll tummarna..
Tuwa ville inte me, inga protester men hon sprang runt och lekte ist för att ens hälsa på mig.. Men när ja gick o pratade med "fröken" och hon inte såg mig så vart hon nog lite nervös att ja gått igen för hon sprang direkt och letade och ropa på mig..
Efter dagis va vi ute enda till 15.30, käkade mellis utanför på trappen, vi har gungat, åkt rutchkana och bakat massa kakor i sandlådan.. Mys kan ja lova.. :D

Det har vart underbart att umgås med min dotter idag, kändes som det va länge sedan...

Imorrn är ja ledig, SKÖNT kan ja lova er.. Då kommer lillasyster och Charlie hit och ska busa med oss.. Berättade för Tuwis att dom skulle komma hon vart överlycklig..:D Mammas sessa!!!
Men ja hoppas att ja får sova lite imorrn bitti dom skulle komma runt 12... Och det lär bli ute lek.. :D Skoj!

Nää ska fortsätta titta på fuskbyggarna, herregud säger ja bara!!!

Ni glömmer väl inte tävlingen med PingPongBarnkläder


http://www.imgag.com/product/full/ap/3003508/graphic1.gif


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så hemskt mycket :) Och grattis till din dotter :) Roligt att du tittade in på min blogg och kommenterade, är allt bra med er? Kram

2010-04-14 @ 22:02:47
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; tack så mycket! de kommer från ellos!

2010-04-15 @ 06:57:03
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

fy hoppas verkligen ni klarar er undan magsjukan

2010-04-15 @ 08:24:40
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilken fin blogg du har!

Vill du lägga till varandra på bloglovin så vi båda klättrar lite på listan?

2010-04-15 @ 09:18:27
URL: http://neijas.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Tusen tack :) Vilken fin tös ni har, ser att hon och min Jonah är jämngamla.. Eran tös är bara 11 dagar äldre :)

2010-04-15 @ 09:47:08
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det känns jätte roligt och spännande :) Jag vill ha större mage ja, men det kanske kommer. eller det beror på för i våran släkt så är det inte många som har fått någon stor mage under graviditeten. Men det visar sig. Vad hittar ni på idag då? Kram

2010-04-15 @ 10:19:20
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0