Söndag morgon

Jaha, då sitter man på bussen på väg till jobbet, klockan är 06.03... Trodde inte att solen skulle försöka smyga sig fram så här tidigt på morgonen...:) Hoppas det blir fint väder idag ..iof så jobbar ja till 15 men endå man mår bättre o är gladare när det e fint väder..Natten harvart ganska kämpigt, Tuwis har fått åter igen tillbaka sin hosta..det är väldigt jobbigt för henne..Hon e ju snorig me så det blir ännu jobbigare att andas för henne...mammas skrutt..Jag har försökt hjälpa till så mycket ja kunnat inatt men endå så ja fick sova lite innan ja klev upp. , men det e svårt att slappna av när man hör sitt älskade barn inte mår bra...Mogge stod med henne i natt vid balkongdörren ( öppen ) för att få i henne lite luft, vart något bättre...försöker regelbundet me Astma medicinen men hon vägrar ta den..:( lilla gumman..nu när ja åkte sp Siv hon iaf,hon har ju knappt sovit nått inatt... Hoppas det blir lugnare me hostan under dagen... Näää ni får ha en trevlig söndag pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0