Tisdag

Jaga, då va det tisdag redan...natten har vart lite upp o ner..tuwis blir såå arg när det e täppt i näsan...så hon har vaknat flera gånger i vart helt hysterisk..inget skoj...Mogge får inte ta i henne detroit bara mamma som gäller när det e så..fick henne efter mycket om o men att sömna..Sen Siv vi gott ända till kl:8 då mogges klocka ringde..han började inte förens kl.9 idag..skönt för honom..:) ja lämnade Tuwis på dagis vid 10.00 överlycklig att få gå på dagis :) skönt o se..och även idag lika stolt när hon hade sin Pippi klänning på sig o även sina nya Pippi strumpbyxor..mammas snuttis.. Efter ja lämnat tuwis så tig ja bussen till stan och har hittat en skjorta till mogge för den ja köpte igår va för stor..köpt 2 tunikor till mig på REAN på Gina :) me like :) även 2 t-shirt till Tuttis:) men nu sitter ja i tar en kaffe på esspresso house innan bussen till jobbet går:) hoppas ni får en bra dag!!! Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0