Torsdag och fredag

Ja igår vart det inget bloggande, för det första så efter ja lämnade sessa på dagis så satt ja och plugga lite innan jobbet, Tog bussen 11.30.. Började jobba vid 12.30..
13.30 så kom min lärare för halv vägs samtal, och det gick väldigt bra om jag säger så... Fick mycket beröm.. :D Det stärken än.. Inget negativt sas, läraren frågade om det fanns nått ja skulle tänka på lr göra annorlunda men inte det heller.. Så högsta betyg.. :D Känns helt underbart!!!

Efter det samtalet så hade min handledare vart och inhandlat nya gardiner och växter till avd. Så det pysslade vi me ett tag och det va sååå skog och det vart verkligen jätte fint.. Vi  bytte alla dukar och torkade av över allt, gjorde om lite,, Städade så det vart riktigt bra.. Dom boende uppskattade det!!

Jag slutade 20.00 igår och tog bussen hem för första gången under denna APU, så ja va hemma runt 21 så ja fick se lyxfällan.. :D SKoj.. Tuwis sov ju såklart när ja kom hem men runt 22.30 så kom hon upp utan för varning och ja försökte söva om henne men det ville hon inte, vi gick in och la oss med henne i våran säng och alla tre somnade efter ett tag.. Tuwis ville ju prata lite med mig berätta vad hon gjort på dagis och så.. Man märker verkligen att hon tycker det är roligt och berätta vad hon gör om dagarna när inte vi e me.. Hon börjar bli stor våran sötis tjej!!!!

Jag vaknade vid 4 inatt av att ja va yr, satte mig upp och det bara rullade och snurrade.. Jätte läskigt, la mig ner igen och lyckades somna men när klockan ringde vid 5.30 så va det likadant.. Försökte ställa mig upp, ja vågade knappt men hade svårt att hålla balansen.. Mogge sa att ja skulle sätta mig ner för han såg tydligen att ja va ostadig.. Men envis som ja är så gjorde jag iordning mig käkade frulle, tog medicin tills ja insåg sj att detta går inte,, Det bara snurra, och mådde lite illa.. Ja fick tyvärr ringa till APU:n och säga att ja inte mådde bra.. Sedan gick ja och la mig, det snurrade lite mer när ja la mig ner igen, hann knappt nudda kudden så somnade ja, märkte inte att Mogge & Tuwis har gått eller att dom har tagit ut mitt saft glas.. Måste vart borta.. Vaknade upp vid 10.30.. lika yr fortfarande.. Det är läskigt.. Känner mig ostadig när ja går..
Vet inte vad det beror på, om jag åt dåligt igår eller vad det kan va.. För det släpper ju inte.. Jag har ju idag ätit 2 smörgåsar, en kosttillkotts drinck och skål glass för att få upp sockret och druckit massa.. Men det släpper ju inte, vad ska ja göra!!!?? Nån som har nått förslag?

Mogge skulle komma hem nu på lunchen vid 13 och titta till mig,, Måste sådans ske när man väl är ledig!??? :(

Hoppas det släpper, det är inte roligt detta kan ja lova, ja som ville jobba idag skulle ju få gå me ssk på em... :( Undra om ja får en sådan till chans.. Faaaaan säger ja bara!

Men annars så kommer Ankan och lilla Aimee idag och ska hälsa på, och hon ska äntligen få lite kläder som Tuwis har växt ut.. :D

Nää måste vila lite nu, mår inte tipp topp om ja säger så..

Ha en bra dag

Pöss

http://smultron.files.wordpress.com/2009/12/yrsel.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

TACK för alla fina kläder Fia!!! åååååå Du anar inte hur glada vi är!

Måste få bjuda på middag eller nåt =)



Imorgon ska Aimee ha en av klänningarna på sig. hhhiihi



Hoppas ni haft en härlig fredagkväll med massor av mys och gottgott. PUSS

2010-04-23 @ 23:14:19
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0