Torsdag

Ja redan torsdag, nu känns det väldigt bra att tiden bara rusar i väg, dagen har ju bestått utav ett besök på US för ett UL av min mage.. Vi kom tid vid 10 redan då vi hade tid 10.30 min kom in omgående.. Såå skönt..
Läkaren va jätte bra, men tusan va ont det gjorde.. usch.. iof så gör ja hellre detta en till endoskopi.. Inget skoj en ja vet att det kommer komma en till snart.. :(
Men resultatet av dagens UL, visade inget nytt... Så inga tarm förendringar som doim va rädda för. Men ja har regält ont nästan hela tiden.. Inget skoj. men ja hoppas att det ger med sig nu snart nu där ja högt Imurell dosen ocj står fortfarande på kortison..... :( Så mer runt i ansiktigt och kroppen kommer ja bli.. Tyvärr.. :(

Nu ska ja åka och jobba, jobbar mellan 16-20 inget rävpass idag som tur e, men inget skoj o åka ifrån Tuwis idag me... Imorrn bröjar ja 6.45-14.45... Men är ledig i helgen så då blir det mys av det me min lilla sessa...

Nää nu ska ja göra mig iordning

Ha en bra torsdags kväll...


Kommentarer
Postat av: Annie

Hej där! Skönt att höra att dom inte hitta nåt nytt. Om dom bara kunde komma på nåt som hjälper dej oxå!! Fy att gå och ha så ont. Försök att va stark- det vet jag att du är=) Hälsa familjen från oss- kraaaam

2010-04-08 @ 21:05:03
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0