04.00

Ja igår va det fredag som ni vet och det  va ute kväll för min del, möte upp Milla vid H&M vid 19.00 ca och vi gick och satte oss på Harrys uteservering... Började med ett glas rött och ett glas rosé.. Mumma..
Mycket snack, mycket skvaller och väldigt mycket skratt... :D
Efter några få timmar fick vi till ökning både Malin och Lollie kom, tevligt!! Ja tror vi satt på uteserveringen ändå till 23.30 lr liknande sedan knallade vi in på Harrys, Sliver.... Shit va fok det är ute en fredag.. Verkande som det skulle kunna vara en lördag..
Mattias Holmgren spelade på Harrys igår kväll, och det va skoj.. Schlager bruden gillar´t... :D
Så vi pendlade lite, vi gick till o med ner på platens en stund, det är inget för mig kan ja lova.. Och även musiken på sliver är inget som tilltalar mig direkt men men.. Skoj hade vi..
Träffa mycket gamla kompisar, och en del från LHC va där som vi visst råkade dansa me oss...:D Hihih
Och som vanligt när jag är ute så är det tequila som kommer fram... Varje gång är det samma sak... Men gott e det..!!! Hahahha

Nej, men det va verkligen en kalas bra kväll, den hade allt.. Tusen tack brudar för den kvällen.... Jag va inte hemma förrens kl. 4 imorse.. Då snurrade lite när ja gick o la mig, och min underbara blivande man lät mig sova till 12.30, snällt va!?
Ja förstår inte så som man kunde göra förr, va ute tor-fre-lördag, jag är verkligen helt slut efter en ute kväll.. Börjar mna bli gammal?

Ikväll är vi bjudna till Eklöf på middag, trevligt.. Fia kommer och hämtar oss så mogge kan ta lite öl, för jag är ju körkortshandikappad fortfarande..:/


Nää nu ska ja slappa lite innan lunchen...

Ha en bra lördag.. :D

Ja o lollie

 

Camilla & Malin

 

Tequila race.. .:D


http://tomtebo.blogg.se/images/mathias_holmgren_1192367761.jpg

 

http://www.denstoramatdagen.se/wp-content/uploads/2009/11/R%C3%B6dvin.JPG

 

http://thumbs.dreamstime.com/thumb_170/11858042619SMJW4.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0