Denna dag ,,, blää

ja denna dag kan gärna försvinna ur mitt liv, dagen började väl bra.. Tuwis va lite arg i morse när vi skulle lämna henne.. Hon höll sig saft i våra ben , men så fort vi går så blir det bra.. Hon gråter ju inte, bara lite butter..

Sedan va det ju kurs start i skolan, det va skoj och äntligen börja med det man har sett fram emot det senaste året.. Kursen Sjukvård, verkar mycket roligt men klurig me.. va mycket uppgifter som skulle lämnas i hela 7 st och så har ja BUS kursen me och lika många där, ja kommer drunkna i skol arbeten denna termin,, På fredag börjar det en till kurs, massa plugg,, Så ni vet vart ni hittar mig.. :D

Ja och detta med CSN, faaaaan avskyr dom verkligen.. inget funkar som det ska... Inget vet vad problemt är heller.. åååå ja blir galen...Hur svårt ska det va och bara skicka ut pengar!!! Alla andra har ju fått det är bara ja kvar!!!! Så nu tror ja int dom vill prata med mig mer för ja vart galen i telefon, väldigt omoget och fel men va fasan..

Och så ringde riksbyggen efter och sa att dom bara byter ytskicktet i badrumet i ena delen, och det gjorde mig ännu argare så honom sa ja mer otrevliga saker till.. Inget går som det ska.. När faaan ska livet flyta på som det ska!!! Kan inget gå som man vill... Är så arg så ja bröt i hop..

Men nu ska ja iaf gå och hämta sessan finnt nått ljus i mitt liv idag iaf.. :D Hon kommer ändra hela mitt humör, de gör hon alltid... Mammas sessa Älska henne så det gör ont..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0