Fia & Mogge = 8 År

Ja idag Lördag den 28/8 så är det en speciell dag..

Vi har idag vart tillsammans i 8 år... Shit vad tiden går fort..
Och för varje dag älskar ja denna karl mer och mer.. Kärleken till honom blir starkar och starkare för varje dag som går..
Och i vår blir vi man och hustru, helt underbart!!

Under dessa år så har det hänt massa saker, vi har gått igenom både sorg och lycka tillsammans... :D
Vi har fått en fantastisk dotter tillsammans.. Hon är helt perfekt.. En del av mig och en del av honom kan inte bli mer än perfekt..:D Eller hur?

Grattis Älskligt på
8 års dagen
Puss & Kram
Din Fia





Kommentarer
Postat av: Fia

Ohhhh =) Stort Grattis till er :D Ska ni göra nåt speciellt dagen till ära?? =)

2010-08-28 @ 09:36:34
URL: http://lillfia.blogspot.com
Postat av: Annie

Massa grattis till våra fina vänner!!!! kram

2010-08-28 @ 14:02:09
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0