Iphone är hemma

Jobbade i natt ju, den va lugn.. På ett sätt skönt men på ett annat tråkigt.. För man bli lite halv seg mellan varven.. Men det gick bra som sagt... Ja hann ju inte sova nått innan går och det kändes.. Mn somnade inte, höll igång hela natten.. Va hemma vid 7.30 ca och somnade direkt.. Tuwis vaknade när ja kom hem men hon somnade om igen.. I min famn.. Så Mogge o Tuwis försov sig idag, vaknade vid 10.15 Tuwis skulle va på dagis kl: 10.00 men men det gjorde inget.. Lätt hänt..
Ja sov fram till 13.00 ca, kunde sovit längre men vill ju kunna somna inatt och vill ju heller inte förstöra hela dagen.. Va annat om man skulle jobba i natt me.. Men det ska ja ju inte...

Mogge och ja va och hämtade Tuwis på dagis vid 14.30 sedan åkte vi till tornby, Mogge skulle till jobbet och gå sin kurs medans ja o tuws shoppade lite.. Vi skulle inhandla lite dagis kläder till sessan.. Hittade inte så mycket tyvärr.. Köpte 6 par strumpor till henne, ett barn cerica mjukis byxor, spännen hello kitty såklart, ett par överdragsbyxor och en klänning.. Bytte även Mogges tröja han fick av oss när han fyllde, men hittade en annan så la till 100:- och bytte till en helt annan tröja.. En skit snygg t-shirt bred randig vit/blå.. Den satt klockrent..!!!Han vart mycket nöjd och glad och det e huvudsaken!!!

Ja och när ja va på IKANO så hämtade ja min Iphone som gick sönder för X par veckor sedan, ja fick en helt ny.. Nu e den hemma igen och det känns sååå skönt ska ni veta.. Har känt mig lite halvt naken när ja inte haft den.. Har ju allt i den.. Men som sagt fick en helt ny, och en ny uppgradering i den oxå... Lite roligare och fräschare än tidigare!!!
Så nu känns det som allra första gången igen.. :D hihihihhih

Kvällen har vi inte gjort så mycket Mogge har suttit med korpen handbollen, kommit på ett namn och kontaktat alla som ska va me.. Såå himla skoj att dom ska spela igen... Skoj för Tuwis att se pappa spela.. Hoppas verkligen att knät håller även denna gång, kanske ligger på OP sammtidigt.. *skämt*
Mitt knä har vart bra fram tills idag, fick sådant extrem värk på baksidan av knät och det gjorde ondare o odare och det började svullna upp.. Men ja hoppas verkligen inte att det är nått.. Ska ju till ortopeden den 7 september se vad dom sägen...  Sjukgymnast antagligen..

Imorrn ska ja upp till Mag o tarm, ska va me i en studie,, ska lämna blod och bli intervjuad om min sjukdom, vad ja tycker om sjukvården , bemötandet... Och ja ska va helt ärlig om vad ja tycker... och ja tycker det e skit..
Nehe, ska mysa lite med min blivande man..:D

Ha en bra måndags kväll

Pöss påer

http://www.david.nu/bilder/iphone-3g-svart-vit.jpg

http://www.waldenfeldt.se/images/handboll.gif

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0